Trädgården vaknar till liv

Trädgården börjar vakna till liv och eftersom det är vår första vår i det här huset är det spännande att se vad som dyker upp. Men jag saknar även mina rabatter vid det förra huset. Rabatter som jag vårdat ömt i sju år! Jag hoppas de nya hyresgästerna vårdar dem, om än bara litegrann. Annars blir jag lite ledsen.

Nästa år blir det dags att gräva rabatter på framsidan av vårt hus. Nu i år blir det inte gjord, för nu vill jag bara njuta. Det finns nog arbete så det räcker ändå förresten.

Bilderna nedanför är tagna av dom förra husägarna och bilderna fick vi av dom när vi bestämt att vi skulle köpa huset! Trevligt och uppskattat!

För övrigt har min stjärna blivit bättre och fått lämna sjukhuset. ♥





Kommentarer
Postat av: soffie

wow vilka underbara bilder å va fint ni bor,

Snyggt du har piffat upp bloggen.

Kram till dej å Elvira:)

2010-05-08 @ 00:38:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Soffie! Jag hittade stilmallar på nätet så det var bara o kopiera kodningen. Annars kan jag det inte. ;o)

2010-05-08 @ 14:44:17
URL: http://sajbercattenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0