Första dagen på den lediga veckan

Efter en mulen morgon, börjar solen titta fram mellan de uppspruckna molnen!! Jag känner mig vid gott mod!

Idag väntar vi besök från kollega på förra jobbet samt hennes två barn. Så då får Elvira lite besök på samma gång.

Imorgon blir det nog stan en sväng, behöver ta  mitt tremånadersintervallblodprov osså var det lite andra grejjer vi behöver fixa med. Vad det nu var...? Jo, lämna den stoora kattburen hos Fia-hemmet. Förstår inte hur vi tänkte när vi köpte den där megaburen. Tanken var nog att det skulle sitta två katter där i, men vi har ju inte två katter som gillar varandra så mycket så det fungerar inte. Så nu åker den till bättre behövande.

Så hoppas jag också få tid till en träff med Elviras dagmamma. Osså ska Elvira och jag rida tillsammans på onsdag kväll. Ja ni ser. Det blir lätt fullt upp när man är ledig..

På torsdag är det kalas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0