Lite roliga nyheter

Det känns som det kan behövas lite roliga nyheter nu också! Har sökt jobb som miljöhandläggare på Transportstyrelsen och har idag fått information om att jag kommer att bli kallad till intervju! Jippi! Men oj så pirrigt det blev. 4-5 stycken personer ska kallas till tjänster och jag är alltså en av dem. :-) Ännu har jag inte hört något från personalavdelningen men troligen blir det under den här veckan.

Så alla tummar som finns lediga och tillgängliga där ute; Håll dem hårt!! Tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer att hålla alla mina tummar och hoppas på att du får jobbet! Vem kan vara mera lämpad än en miljövetare från Miljövetarprogrammet :)

2009-05-26 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0