Fortsättning på goda nyheter

Ville bara berätta att den 10 juni klockan 14.00 ska jag på intervju! Det börjar med en skrivövning på ca 40 minuter och efter det en timmes intervju med chefen och en från personalavdelningen. Sedan eventuellt en timmes möte med blivande kollegor. Låter ansträngande!!

Så för stunden kan ni släppa tummarna och istället hålla dem hårt igen den 10 juni!

Charlie känns "som vanlig" idag igen. Fascinerande hur sega katter kan vara, men risken är väl att jag blir för positiv. Det kan säkert vända igen. Men just nu känns allt riktigt härligt. Hoppas ni också har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra!



Har inte hunnit börja kolla på din design ännu, tiden går så fruktansvärt fort för tillfället...

2009-05-31 @ 20:43:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0