Smultron och klöver

Efter att jag hämtat Elvira hos dagmamman igår gick vi och plockade smultron. Elvira hittade även fina klöverblad som hon plockade till hästarna. Så efter att vi plockat klart våra smultron, var det bara att bege sig iväg till hästhagen. Vilket underbart väder sen! Härligt!! Ni passar väl på och njuter?!! Kanske lätt för mig att säga som igår också fick besked från Transportstyrelsen att jag börjar den 17 augusti! Den 17 augusti! Fattar ni! Vilken lång och härlig sommar jag får. Jag kan hinna sörja i lung och ro och bli hemmastadd i det nya huset innan det är dags att börja jobba. Det blev liksom som jag önskade mig, ledig under sommaren, men ha ett jobb att gå till när sommaren börjar närma sig slutet. Kunde inte bli bättre. TUR att det finns positiva saker här i livet också.

Smultron till oss och klöver till hästarna!

Ser ni den lilla pricken framför hästarna? Det är Elvira. :o)

Elvira hittade en stor "maskros" (läs fibbla). Det var inte så lätt att blåsa iväg fröna på den.



 


Kommentarer
Postat av: soffie

va härligt ni bor å va fin hon är Elvira:O)

2009-06-25 @ 00:54:06
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0