Nyfriserad tjej

Idag har Elvira och jag varit till stan eftersom Elvira hade en klipptid. Hon blev så fin! Med plattång försvann lockarna och så fick hon lite sprayfärg i håret. Det rosa var slut så det fick bli orange istället. Och så får barnen en klubba efteråt eftersom dom varit så duktiga. ;o) Jag hade beställt klipptid till samma tjej som jag brukar klippa mig hos men det hade blivit någon felbokning så Elvira fick en annan tjej. Gick lika bra för det såklart! Mat käkade vi på McDonalds och vi gick en kortis på stan och Elvira fick en ny pruttlera; Minifis.

Imorgon ska vi på utflykt med dagmamman och i år bär det av till Kolmårdens djurpark. Fast vi bor så nära har vi bara varit där en gång tidigare. Men så är ju jag lite skeptisk till att hålla djur instängda, så för mig är det inte bara positivt. Men det finns ju många roliga lekparker också! Enligt SMHI blir det uppehåll och runt 16 grader varmt. Så det låter ju bra!

Idag var det ett par och tittade på huset där vi bor. Verkade trevliga, 30-40 årsåldern med en katt och två hästar. Skulle ju passa ypperligt eftersom det finns en obebodd ladugård också.

Fortfarande inget besked om jobbet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0