Sista dagen hos dagmamman

Igår var Elviras sista dag hos dagmamman. Hon började där i februari 2006 så hon har varit hos henne i några år. Jag har aldrig ångrat det valet och jag är så oerhört tacksam att Elvira fick just Inger som sin dagmamma. Men nu är Elvira redo för att flytta upp till dagiset i skolan och bli en litet Smultron. :o) Fler kompisar, äldre barn som går på skolan, killar att busa med. Ja, det ska bli kul tycker Elvira!

Vi bjöd Inger på tårta och en fin vit hortensia som jag hoppas ska trivas lika bra i hennes trädgård som Elvira gjort!


Elvira skivar jordgubbar till tårtan


Det färdiga resultatet! God var den också! :o)


Kortet jag gjorde till Inger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0