Nattgäst

Elvira frågade om inte granntjejen Freja kunde komma och leka efter simskolan. Efter några timmars lekande kom frågan om inte Freja kunde få sova över här en sista gång innan vi flyttar? Vem kan motstå en sån fråga? ;o) Så nu ligger dom och sover dom små liven. Men det tog ett tag för dom att somna, men jag kommer ju själv ihåg hur det var när man sov med en kompis. Fast jag var väl några år äldre iaf.... Än så länge har inte Elvira sovit borta, men det kommer väl snart det också kan jag tänka. Stora tjejen! :oI

Kommentarer
Postat av: nettan

Sova borta....ett steg i frigörelsen från föräldrarna. Då är dom inte små längre. Min äldsta är 19, då kommer dom o sover hemma nån gång istället...omvänt liksom.

2009-07-29 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0