Min läshörna

Jag tycker att det hör till att läsa på sommaren och då har jag hittat en alldeles utmärkt plats att sitta och läsa på! Efter 12-tiden blir det lite för mycket sol, men innan dess och senare på dagen är det helt underbart där. Blir inte du också lite lässugen när du ser bilden? :o)

När bilden togs läste jag Mias hemlighet av Maria Eriksson, men nu är det Camilla Läckbergs Sjöjungfrun som står för underhållningen.

Häromdagen var jag hos grannen och lånade med mig en hel liten kasse med böcker. Så när Sjöjungfrun är utläst är det bara att välja ut en ny härlig bok. Mumsigt. (Smart att bära hem fler saker när vi ska flytta snart....).


Verandaläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0