Facebook

Igår gjorde jag något som jag hade bestämt att jag inte skulle göra. Jag gick med i Facebook..... Så där blev jag sittandes i flera timmar för att förstå mig på funktionerna och leta vänner.

Annars har vi sovit gott inatt. Elvira och jag sov ända till klockan 9 då Henric ringde och berättade att det var dags att ställa sig i startfållan och stänga av mobilen. Idag kommer mormor och morfar på besök. Blev inget roligt besök sist då det var dagen Charlie avlivades. Idag ska nog mormor gräva upp lite blommor härifrån. Det gjorde jag igår, men har ändå några plantor kvar som jag vill ta med mig.


Så här vacker var Charlie för mindre än ett år sen (20081006).

Kommentarer
Postat av: soffie kikar in

hoppas ni haftb en härlig dag å besöket blev bra,

Jag ska till Motala och Vadstena på söndag stannar tills onsdag,

Hur långt därifrån bor ni?

Minns ej?

kram å va fint kort på er älskade Charlie

2009-07-12 @ 22:25:13
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad fin! Och Facebook verkar du klara galant ju :)



Men du, skorna jag köpt är ingenting, nästan som tofflor, är van vid åtminstone 2 cm klack till utan problem, jag ÄLSKAR skor med höga klackar :)



Kram

2009-07-13 @ 22:20:42
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0