Första arbetsdagen på nya jobbet

Så nu har jag klarat av den första arbetsdagen på nya jobbet! Mötte upp chefen i receptionen vid 9-tiden. Fixade passérkort och parkeringstillstånd. Sen traskade vi till paviljongen (baracken!) där avdelningen sitter och där fick jag se mitt rum. Det fanns ett skrivbord iaf när jag kom - och när jag gick hem vid 13.30 hade det även dykt upp en stol. Hem 13.30 ja. Jag blev hemskickad då. Fanns inte så mycket att göra. Datorn var inte på plats osv. Jag hoppas läget ser annorlunda ut imorgon. Men på tisdagar har vi enhetsmöte klockan 13 så då blir det ju lite mer att pyssla med.

Men det ska nog blir bra det här! :o) Bara jag får lite arbetsuppgifter. ;o)

Kommentarer
Postat av: soffie smyger förbi

Låter som det blir bra för dej på ditt nya jobb,

Alltid spännande och skrämmande på samma gång,

Kram

2009-08-17 @ 23:56:02
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0