Fem år idag!

Idag var det dags för 5-årskalas! Elvira hann vakna innan vi hann göra oss klara för frukost på sängen med sång och paket. Men jag vet inte om hon glömt vilken dag det var, för hon sa inget. Innan vi hann ta oss tillbaka upp igen, laddade och klara, var Elvira på väg nerför trappan. Så jag fick ropa att hon skulle gå upp igen. :o)

Morgongrattis av mamma och pappa. Fikagrattis vid 11 av mormor och morfar och farmor och farfar. Kompisgrattis vid 15-18. En trött men lycklig tjej ligger nu och sussar efter dagens kalasande. Favoritpresenten blev en prinsessklänning á la Törnrosa samt en enhörning (gosedjur). Enhörningen har fått äran att vara nattkompanjon och tigern Nala fick sova någon annanstans. Jag hade även fixat skattjakt där tjejerna fick en karta för att hitta en burk där det fanns varsin karta för att hitta skatten (godispåsen). Risken är att mamman (dvs jag) har roligare att planera och fixa sånt än vad barnen har. Fast jag tror det är lugt ett tag till.

Bilder från dagens cirkus.












Kommentarer
Postat av: nettan

mmmm...härliga bilder! Elvira är så lik dig...o mormor är sig lik själv, ser ut som jag kommer ihåg henne. hälsa till mormor o morfar.

2009-08-16 @ 10:39:01
Postat av: soffie smyger förbi

å vilken liten prinsessa du har,tänk att våra små redan är 5år,

Å vilka fina bilder å god tårta:O)

2009-08-17 @ 23:57:10
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0