Det där med skor

Jag har jättesvårt att köpa skor. Inte bara rent fysiskt eftersom jag har ganska små fötter, både längdmässigt och att de dessutom är så smala. Köpa sandaler är jättesvårt eftersom min fot oftast åker igenom remmarna vilket innebär att tårna hamnar utanför skosulan.  Inte så snyggt med andra ord. Men utöver det så är jag jättekräsen vad gäller skor! Och jag tycker bara det blir värre och värre!! Det tog mig ett halvår och mer därtill förra vintern innan jag äntligen hittade ett par stövlar som jag gillade tex. Innan dess gled jag mest omkring i mina svarta converse. Nu är det dags igen att hitta något nytt att trivas i och surfar därför runt på Brandos sidor. Men usch så svårt. Så många skor, men så många "Not me". Så det finns inte mycket att välja på.

Börjar nytt jobb och vill därför också ha ett par "snyggskor". Men vad är ett par snyggskor egentligen, jag som mest trivs i typ converse?? Dessa hittade jag som jag tycker är snygga. Dock med viss reservation för klackarna, jag är inte så bra på klackar nämligen och jag tycker att dom snyggaste skorna har just höga klackar. Iallafall så funderar jag på dessa nedan, borde kunna funka till både kjol och jeans. Gratis är det ju dock inte.....



Osså dom här som stand-in för mina trasiga converse. Fast jag tvekar lite...


Bilden är hämtad från Brandos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0