Det bor en katt

under huset där jag jobbar. Såg den i förra veckan och idag igen. Idag fick den lite ost och en vattenskål under grunden. Åkte till Fiahemmet och kollade om det fanns någon anmäld försvunnen katt med det signalementet, men icke. Så nu blir det mitt ansvar att mata den så att jag kan få tag i den och skeppa den vidare till katthemmet. Hur nu det ska gå. Men nu får den ju mat iaf. Liten! :o(

Bilden nedan visar också den grässlänt där katten hoppar runt och jagar små insekter som den mumsar i sig. Det kan inte vara mycket att bli mätt på.

Kommentarer
Postat av: soffie

Hoppas den hittar hem snart stackarn å va bra att den får mat av dej,

Kram

2009-09-06 @ 21:26:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tror den redan hittat hem. Den var inte där och käkade på över ett dygn fast jag lagt ut torrfoder. :o)

2009-09-06 @ 21:42:08
URL: http://sajbercattenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0