Dag 2 på nya jobbet

Så nu är även dag 2 avklarad på nya jobbet som miljöhandläggare på Transportstyrelsen. Idag fick jag laptop, bildskärm och inloggningsuppgifter. Sen saknas nästan bara den fasta telefonin och mobiltelefon med tillhörande abonnemang. Osså byrålådor, skrivbordsunderlägg, pennställ, musmatta, läslampa och en skärm mellan skrivborden. Men det går framåt! Och det känns bra! Det känns kul att få vara med i en grupp med andra människor som arbetar med miljö. Vi hjälps åt! Det är verkligen något jag saknat på mitt förra jobb så det känns jättebra det här! Visst låter det lovande? :o)

Fick också mitt första uppdrag. Att göra en fördjupad kartläggning av Transportstyrelsens miljöarbete. Möjligen innebär det även ett besök i Borlänge där miljöhandläggare inom transportsektorn väg sitter.  Kul att få något eget att jobba med!

Ps Jag trivdes bra på mitt jobb på LFV också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0