Biten

I söndags när jag var i växthuset och plockade in physalis och tomater kände jag att det var något som stack på undersidan av min underarm. Tittade direkt och såg då en röd liten insekt, typ spindel eller nåt, på ca 3-4 mm som bet mej!!! Jag skjutsa iväg den direkt men AJ så ont det gjorde!! In och la på asolgel och efter det har det kliat som tusan. (peppar peppar, men just nu känns det inget). Försökte googla om vad det kan vara och det jag hittade som verkar stämma är ett kvalster!! Trodde han (slår vad om att det var en han) att jag var en bladlus som skulle tömmas på lite god saft kanske? Skumt. Fick något liknande förra sommaren, men då såg jag aldrig var det var som bet mig. Fick behandling för borrelia men det tror jag inte att det var. VC gjorde till slut en biopsi och det visasde en lindrig infektion. Forfarande idag, över ett år sedan, syns det lite rött efter infektionen. Undrar var det var som bet mig den gången? Ett litet kvalster?? *piip*

Kommentarer
Postat av: soffie

hua va läskiga kryp det finns,

Tur det ej blev värre!

2009-08-23 @ 22:07:17
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0